Biblioteca Lloret de Mar

NOVETATS PRIMAVERA 2016

destaquem:

 primera bibliotecaI0 EST

La meva primera biblioteca: formes, nombres, colors, contraris 
Barcelona: Estrella Polar, 2013

Quatre llibres de primeres paraules per descobrir el món.Què necessiten saber els més menuts quan comencen a descobrir el món que els envolta?Un munt de coses! Gràcies a La meva primera biblioteca, aprendran les seves primeres paraules.

 

micI1 MIC

Maica Messeguer: L’ocell Piu-piu                              Col·lecció  Mic. Essential Minds

Una nova història del Mic i els seus amics que parla de l’amistat, la cooperació i el plaer de tornar a casa. En Mic troba un ocell petit que ha caigut del niu. Amb tots els seus amics torna al bosc per buscar la família de l’ocell. On deu ser el niu de l’ocell Piu-Piu?

 

vambes vermellesI3 VAM

Ana Punset: El Club de les vambes vermelles
Barcelona : Montena, 2015

La Laia, la Frida, l’Eva i la Marta han decidit fer un pacte d’amistat i funden el Club de les Vambes Vermelles.La Laia, la Frida, l’Eva i la Marta són inseparables: sempre ho han estat i sempre ho seran. Ara s’han d’enfrontar a una notícia difícil: la Marta i la seva família se’n van a viure a Berlín! Sembla que el món s’acaba i, però… les quatre amigues decideixen fundar un club que els permetrà estar juntes sempre, juntes fins al final!

 

meu cosI 613 MEU

El meu cos és meu!: prevenció contra l’abús infantil   / Pro família                                                    Barcelona: Joventut, 2015

«Sóc la Clara, i tinc quelcom molt especial: el meu cos! És meu i de ningú més. Si no m’agrada que em toquin, dic: “Deixa’m. No em toquis. No ho vull.”». Dir que no i protegir-se de contactes desagradables no és fàcil. Per això és important que tots els nens prenguin consciència dels seus sentiments i del seu cos. Només així podran establir límits.

 

so dels colorsI 75 ROS

Barb Rosenstock:  El so dels colors: els colors i els sons de l’art abstracte de Kandinski                  Barcelona: Joventut, 2015

Vasya es passava el dia educant-se per ser un nen rus com cal…, fins el dia en què la seva tia li va regalar una petita caixa de fusta, plena de pintures. Vasya va barrejar el vermell amb el groc, després el vermell amb el blau. A mesura que canviaven els colors, sentia una musica…Sentia cantar els colors! «Vaig veure tots els colors dins del meu cap, eren davant dels meus ulls; línies salvatges, com embogides, que s’esbossaven davant meu.» Vassili Kandinski.

 

CONSULTA LA RESTA DE NOVETATS A LA GUIA I RECORDA QUE, SI LA QUE VOLS NO ESTÀ DISPONIBLE, TE LA RESERVEM!

 

 

 

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

